Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM i Radio Zet zwiększyły słuchalność w największych miastach

Lider słuchalności, czyli RMF FM, uzyskał 19,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 17 proc. w pierwszym półroczu 2024 roku (fot. Olena Bohovyk/Unsplash.com)

W największych miastach wzrosła słuchalność RMF FM i Radia Zet, a spadła Tok FM i Radia Eska.

Z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, wynika, że w pierwszym półroczu 2025 roku w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań) lider słuchalności, czyli RMF FM (Grupa RMF), uzyskał 19,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 17 proc. w pierwszym półroczu 2024 roku.

Czytaj też: Krzysztof Grządzielski nowym warszawskim reporterem Radia Zet

Słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) wzrosła z 11,2 proc. do 11,7 proc. Udział radia Tok FM (Grupa Eurozet) zmniejszył się z 9,9 proc. do 7,8 proc., a Radia Eska (Grupa ZPR Media) – z 7,4 proc. do 7,1 proc. Na piąte miejsce awansował RMF Classic (Grupa RMF), poprawiając wynik z 4 proc. do 5,1 proc.

W pierwszej dziesiątce były również:

  • Radio Pogoda (Grupa Eurozet) – 4,6 proc. (wzrost z 3,7 proc.),
  • Radio Vox FM (Grupa ZPR Media) – 4,4 proc. (bez zmian),
  • regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 – 4,3 proc. (wzrost z 3,6 proc.),
  • Radio Złote Przeboje (Grupa Eurozet) – 4,2 proc. (wzrost z 4 proc.)
  • i Antyradio (Grupa Eurozet) – 4,1 proc. (spadek z 4,3 proc.).

Słuchalność radiowej Trójki w największych miastach wyniosła 2,5 proc. (wzrost z 2,1 proc.), a radiowej Jedynki – 2,3 proc. (spadek z 2,8 proc.).

Czytaj też: Filipiński dziennikarz radiowy został zastrzelony w drodze do domu

(KOZ, 22.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.